Wednesday, March 4, 2009

PERANG KUCING menyerang pasaran!



Hmm..aku dah mula berjinak-jinak dengan penghasilan cover novel fantasi untuk PTS Sdn. Bhd...rasa cool jugak. Aku rasa setakat ni PTS je kot antara publisher yang agak serius menghasilkan buku-buku berunsur novel fantasi tempatan..PERANG KUCING karya Bahruddin Bekry ni agak lain macam gak content dia..boleh didapati di toko-toko buku MPH, beli! jangan tak beli!

2 comments:

fadli halim said...

Dark semacam jer... Ini dah macam cover TOK AWANG NGAH nih... hahaha

ANSHARI said...

Waktu aku tengah lukis ni pun memang ada rasa cam nak 'menurun' je hehehe